TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - hetedik nap. Vágjunk bele!

2012.08.03. 23:02 téjézé

Még mindig van mit leszedni a kocsiról. Egyelőre azonban a helyükön maradnak amik ezt a napot átvészelték. Volt helyette kisebbfajta rendrakás, pakolászás. Valahogy sikerült elkeverni az egyik első sárvédőjavító elemet. Előfordul ez nálunk, sajnos túlságosan gyakran is. Még most sincs meg, szerintem veszek újat.
Lekerültek az ajtók. De nem ám csak így egyszerűen, mert délutánig nem volt hozzá megfelelő szerszám. Konkrétan ő lenne az:

Ütve csavarozó

Bizony bizony, a jó öreg ütve csavarozó. A kocsi jobb oldalán minden csavar egy-két ütésre megindult, mert legutóbb két éve cserélődött a küszöb azon az oldalon, így le voltak véve. A bal oldal már nem ment ilyen egyszerűen, a tíz csavarból négy nem mozdult, csak szétment a feje. Próbáltam rájuk hegeszteni anyát, de a hegesztés túl ridegnek bizonyult, rögtön letört az anya. Nem maradt más választás csak a fúrás. Így már lejöttek az ajtók, és ahogy reméltem kézzel ki tudtuk csavarni a maradék csavarcsonkokat. Még a rozsdásat is, igaz ahhoz kellet a fogó is a megindításhoz:

Kollázs1

Ezután kisebb takarítás, megvakartuk drótkoronggal a padlót a bal egynél, megnéztem, hogy hol kell elvágni, ám inkább mégis a kocsi hátuljára terelődött a tekintetem.

Domo


Szóval este megkezdődött az operáció, megejtettem az első bemetszést, majd még néhányat. Jó sokat ráhagytam, volt már javítva korábban ez a sarka a kocsinak, cserélték a komplett elemet. Kicsit azért meglepődtem, hogy mennyi kittet kent a karosszériás a kocsira:

Kollázs2

Kittanyag. Mert szeressük

Szépen nézett ki kívülről azt meg kell hagyni, ügyes volt a szobrász. A képekre kattintva indafotón lehet tovább nézelődni.

Oohh!

Holnap remélhetőleg a nyúlvány is lekerül, a hátfal sorsáról még nem döntöttem, nincs pénzem újat venni, lemezem viszont van bőven, szóval javítás lesz belőle.

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr114694774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása