TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - 32 napja a garázsban.

2012.08.31. 00:08 téjézé

Eltelt egy hónap. Igazán eseménydúsnak nem mondanám, pörgősnek pedig végképp, ha csak a kocsi állapotát tekintjük. Körülbelül egy hete nem nyúltam érdemben a kasztnihoz, ez a hörghurut-szerű megfázás olyan takarékra tett, hogy csak pislákolok most is. Megjegyszés: I like forró almás-fekete tea!
Ötleteim persze vannak, közben kezd kialakulni a festék beszerzésének mikéntje is. A konkrét színárnyalatot még nem döntöttem el, de e-kettő közé esik majd a végleges állapot: 727-es kódú Capsicum Red és a Z9T-kódú Bright Red közötti árnyalat. Vagyis olyan igazi "zsigulipiros" lesz, csak jó vastag lakkréteggel.

Renault Megane Coupe; 727 Capsicum Red:



Nissan GTR; Z9T Bright Red:

Ezek a színek egyszerű, nem metálfényű alapszínek. Viszonylag olcsó, két komponensű festékről van szó, katalógusból rendelhető, előre kevert színek, ha mégsem, akkor marad a számítógépes keverés - ami drága, vagy választok egy olyat ami csak úgy piros és kész. De ahogy ismerem magam, rászánom amit kell majd.

Egyébként volt már Renault Megane színű a kocsi, amikor megvettem. Frissen mosva, kissé törve, (mobillal fotózva, fakóbb mint valójában):
Frissen mosva - Renault piros

DSC00277

Kicsit ugyan fakó volt már, nem volt pluszban lakkozva, de amikor felkentem Turtle Wax-szal akkor élőben kb olyan volt mint a fenti Megane. Valahol van róla olyan kép is, azt most nem találom.

Ha minden sikerül a hétvégén beindítom a lemezszabászatot, megcsinálom a rugótornyokat, a hídra a rugótányérokat, és ami még sikerül. A karosszéria erősítésére sajnos a jogszabályok elég kevés lehetőséget adnak, így muszáj vagyok úgy megoldani, hogy minél kevesebb legyen látható belőle. Ha nem akarok kétszer vágni mindent, akkor közben kell a merevítéseket behegeszteni. Kerül majd a küszöbbe, a hátsó rugótornyokra, és első integrált toronymerevítés is lesz. Jó lenne még az A oszlopokat is megerősíteni, egy plusz lemezt hajtani rájuk, ami követi a formáját az oszlop profiljának.
Majd valamiféle ábrákat töltök fel, javaslatokat továbbra is várok, akár rally tapasztalattal rendelkező kapcsolatot is ajánlhattok. Mielőtt bármilyen plusz erősítést behegesztek, fel fogok keresni egy tapasztalattal rendelkező műhelyt, ahol tudnak valami tájékoztatást adni a jogszabály gyakorlati alkalmazásáról. Nem akarok olyan kocsit építeni, amit utána nem használhatok.

Más téma: Aki követi Karotta Hangyászának sztoriját, akkor most szurkoljon, hogy mihamarabb használhassa a kocsiját! Szerencsés helyzetben vagyok hozzá képest. Sem család nem hátráltat, és olyan elfoglalt sem vagyok mint ő. Annyit tudok foglalkozni a kocsival amennyit csak akarok, vagy amennyi pénzt tudok rászánni aktuálisan. Igaz, Iván az nem szupersportkocsi lesz, csak sportos kinézetű custom car, ami kicsit karcolja az aszfaltot. Kitartást!

Szólj hozzá!

Címkék: autó iván zsiguli

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr724742810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása