Huhh. Negyven napja kezdtem neki. Felkészültebb embereknél, vagy egy átlag műhelyben ennyi idő alatt már gurulóképes lenne az autó. De ez nem az a történet.
Szomorú a mai nap, de majd később elárulom mitől is. Sercegett a lemezen az olvadó elektróda ma is, ez a lényeg.
Végighegesztettem a sárvédődob belső oldalát, és lecsiszoltam:
Ezután beillesztettem a helyére a rugótorony palástjának hiányzó darabját, amit tegnap gyártottam le:
Ideiglenesen két önmetsző csavarral fogattam oda, itt a pillanatszorítónak sok hasznát nem veszi az ember. Ezt is kisebb heftekkel erősítettem a helyére:
A felső részét is elláttam "ponthegesztésekkel" (Felső lemezt kifúrjuk, a lyukban összehegesztjük a két lemezt - így kb a gyári ponthegesztésnek megfelelő felületen hozunk létre kötést.)
Végighegesztettem a lemezek találkozását, ezután az alsó lemezzel akartam folytatni, annak helyét előkészíteni, de a flex úgy néz ki, hogy végképp megadta magát. Nem sikerült életet lehelnem bele, igaz csoda hogy eddig is bírta (szükségből vettem három éve kemény 2500 Jó Magyar Forintért...) elment a kedvem a folytatástól, meg ugye szerszám nélkül maradtam.
Holnap felhajtok egy kisflexet és új erővel vágok a dolgokba!