TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - Negyven!

2012.09.08. 02:33 téjézé

Huhh. Negyven napja kezdtem neki. Felkészültebb embereknél, vagy egy átlag műhelyben ennyi idő alatt már gurulóképes lenne az autó. De ez nem az a történet.

Szomorú a mai nap, de majd később elárulom mitől is. Sercegett a lemezen az olvadó elektróda ma is, ez a lényeg.
Végighegesztettem a sárvédődob belső oldalát, és lecsiszoltam:

20120907 185944

Ezután beillesztettem a helyére a rugótorony palástjának hiányzó darabját, amit tegnap gyártottam le:
20120907 185932

Ideiglenesen két önmetsző csavarral fogattam oda, itt a pillanatszorítónak sok hasznát nem veszi az ember. Ezt is kisebb heftekkel erősítettem a helyére:
20120907 192224

A felső részét is elláttam "ponthegesztésekkel" (Felső lemezt kifúrjuk, a lyukban összehegesztjük a két lemezt - így kb a gyári ponthegesztésnek megfelelő felületen hozunk létre kötést.)

20120907 195034

Végighegesztettem a lemezek találkozását, ezután az alsó lemezzel akartam folytatni, annak helyét előkészíteni, de a flex úgy néz ki, hogy végképp megadta magát. Nem sikerült életet lehelnem bele, igaz csoda hogy eddig is bírta (szükségből vettem három éve kemény 2500 Jó Magyar Forintért...) elment a kedvem a folytatástól, meg ugye szerszám nélkül maradtam.

Holnap felhajtok egy kisflexet és új erővel vágok a dolgokba!

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli hegesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr254762333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása