TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - 39. nap

2012.09.06. 22:44 téjézé

Éjszakás vagyok a héten. Valahogy sikerült mégis felkelnem hat óra alvás után önmagamtól, ami egyébként nem erősségem. Kávé, kaja, napi sajtó utána garázs.

Nekiláttam a sárvédő alsó részének. Ezt is satu, kalapács, és egyéb steklik segítségével készítettem.

20120906 172128

Többszöri fogás után kialakult a közel végleges forma, felpróbáltam közben többször a helyére, hogy jó-e az íve. A mérete természetesen kicsit nagyobb, hogy lehessen korrigálni, ha valami nem úgy hajlik, mint a papírsablon.

20120906 173009

Levágtam a rugótorony palástjának darabját is, ezt szintén formára kellett idomítani. Ez volt a nagyobb feladat, kicsit nehezen akart engedelmeskedni a 2 millis lemez, de sikerült jobb belátásra bírni, igaz muszáj volt kicsit megvágnom.

20120906 173149

Nyersen, és "félig átsütve":

20120906 183529

Miután megvoltam a hajlítgatással, következett a pászítás. Felfogattam a sárvédő dob elemet a helyére, és addig igazgattam, amíg jól nem állt. Ekkor a kasztniról átjelöltem a vágás vonalát.

20120906 192659

Ezután újból felpróbáltam többször a helyére az elemet, és amikor már tökéletesen illeszkedett, felfogattam szorosan, hogy ne mozduljon el, amíg fel nem pontozom pár helyen. Előtte ugye megtisztítottam a lemezeket a festéktől, és minden egyébtől.

20120906 195129

A helyén, végigpontozva, majd holnap lehegesztem a teljes illesztési vonalat. Belülről:
20120906 195139

To be continued...

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr294760278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása