TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - 37 napja a garázsban

2012.09.04. 23:09 téjézé

A tegnapi és a mai nap a felkészülés napja volt. Felkészülni mindenre. Vagyis ha mindenre nem is, de a télre és a kocsival való munkára az benne van. Kicsit rendet raktam és kitakarítottam a garázst. Szépen lefújtam mindenről a rárakódott finom port. Igencsak szellősre sikeredett a garázs, a szél ott jár-kel ahol akar, ugyanis hullámlemezzel van fedve, az oldala is az, az ajtó pedig trapézlemez. Eddig nem szigeteltem le semmivel a réseket, muszáj volt hát tenni valamit. Két flakon PUR habot nyomtam bele a résekbe, illesztésekbe, igaz nem jutott mindenhova, de a 80%-ot betömtem.

Ezután egy kevés szigetelő habszalag került az ajtók élére a jobb tömítés érdekében, ugyanis a takarólemezek még nincsenek felfúrva. Ezután következett csak a kocsi.

Miután szomorúan konstatáltam, hogy senki nem dolgozott rajta helyettem, elővettem a flexet.

20120904 185423

Szépen lecsaptam a jobb első sárvédő alsó sarkát. Ahogy sejtettem: a belső falat is cserélni kell. Itt intettem magam fegyelemre. Ha csak vagdosom a rohadt részeket, egyszer csak összecsuklik a kasztni, és mehet a kukába. Vagy ha nem is, nem tudok majd mihez viszonyítani, ha össze akarom rakni. Így nekiláttam a hátsó tornyoknak. Igaz, először ott is vágtam...

Kicsit kevesebb lett a lemez ismét - ilyen volt a múltkor:

Rust x.x


És ilyen most:

20120904 185042

Úgy van! Elkezdtem a sablonok legyártását a lemezek leszabásához! Először persze szép, szabályos, tiszta felületet csináltam, amihez már lehet is hegeszteni. A teljes rozsdamentesítést meghagytam holnapra, majd a festés előtt úgyis át kellene majd sikálni még egyszer. Addig is nézzük a tényeket:

Alul újabb problémákat tártam föl. Mivel a padlólemez végében lévő Z alakú lemez (a képen a belső) alját is részben cserélni kell, le kellett szednem a hosszanti tartógerenda végéről a kis L alakú lemezt. Alatta lyukak és rozsda:

20120904 212005

Sajnos olyan képet nem készítettem, ahol nincs ott a sablon így az most takarja a lemezt, amit holnap ki kell még vágnom. A gerendát pedig majd szépen megfoltozom.

A kerékjáratban is kell majd szobrászkodni (ahol x van azt még levágom):

20120904 185325

Szóval a holnapi nap már nem csak fogyni fog Iván, hanem kezdetét veszi a hízókúra!

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr84755738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása