TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - Adventi nagy semmi.

2012.12.08. 23:31 téjézé

Utolért engem is ez a szórványos őszi nyavaja: köhögés, hőemelkedés, gyengeség, miegymás. A múltkori poszt óta szinte kedvem nem volt kimenni a házból ha nem volt feltétlen muszáj. Most, hogy kellő antibiotikum és forró tea kúra hatására újból kimerészkedtem a most már kimondottan hideg garázsba, gondoltam megírom mire jutottam.

Rendet raktam a szerszámok között, elpakoltam az ottfelejtett kulcsokat, apróságokat. Rendezgettem kicsit az alkatrészek között is, megnézegettem a homlokfalat, és úgy döntöttem - ha már sikerült egy igencsak rosszul préselt valamit vennem (t.i. nem szimmetrikusak a lyukak) - kicsit átszabom. Az legyen meglepetés, hogy milyenre, majd felszerelve meglátjátok.
20121114 182903
Levettem az optikai tuningot a kocsiról. A panhard rúd tartója keményebb dió mint szeretném, sokat ki kellett vágni a kasztniból, hogy hozzáférjek a kivágandó lemezhez, és még nincs is teljesen levágva, mert késő lett, mire idáig jutottam. A fázó ember nem szeret dolgozni...
20121114 182930Szigetelnem kell, méghozzá valami fűtés sem ártana. A gázkályha ilyen kis légtérhez halálos, marad az elektromos. Ezek viszont baromi sokat fogyasztanak. Olajkályha? Hmm. Valamikor illene már eldöntenem.

A szél mindig behordja a szemetet az ajtó melletti réseken. Muszáj tennem valamit, mert később a havat fogja behordani... Szóval a zárásnál a takarólemezek hiányoznak, ezeket pótolni kéne, egyelőre feltettem néhány öntapadós habszivacs csíkot, ez mondjuk alul nem sokat véd.

Előkerült még egy olyan rajz is, amit bő két éve csináltam. Kiraktam a fénymásolatát a garázs falára ösztönzésképp:
20121208 rajz
Szóval, ha csinálok meleget, akkor fogok dolgozni a kasztnin, addig is, forró tea pówer mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr764875957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása