TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújlás - 24 napja a garázsban

2012.08.22. 03:12 téjézé

Megfáztam. Nem vagyok lázas, viszont egy hete úgy érzem magam, mint amilyen cukorbetegeknek szánt üdítő: energiamentesnek...
Erre rátett egy jó nagy lapáttal a KGST Party-t követő Zenerdő, ahova a zene miatt igazából nem érte meg kimenjek, bár tetszett, de nem volt kihagyhatatlan. Ellenben jót beszélgettem, és egész jól szórakoztunk. Viszont hajnal háromkor hazatekerni egy khm... lapos kerékpárral, ami kb 40 éves... Szóval ahogy azt lehet gondolni: fitt voltam mint az állat!

Mivel a flexkorongjaim elfogytak, így nekiláttam vakargatni Iván ülepét. Az alvázvédőt a rugalmassága, és rétegeinek sokasága miatt nem tudom a drótos flexes dörzsivel letúrni, az inkább csak kenegetni össze-vissza, amit pedig leszed, azt szétcsapja, leginkább rám... Spaklival, éles vésővel, csavarhúzóval kell levakarni.

Vakarózás 3

Nagyon lassú, kimerítő, csüggesztő művelet. Próbáltam gázlámpával megégetni, nem igazán segített, igaz, ahol vékonyabb, rozsdásabb, ott valamit mégis. Ilyen nem sok van, amit meg kivágok arra ugye nem pazarlom a gázt.

Vakarózás 1

Lendületemet elvesztve nekiálltam a Babushkának. Ott áll szomorúan már három éve. Na nem ugyanott, egy jó darabig tető alatt volt, most kényszerűen került ki a csillaggarázsba. A motorját kb havonta megforgattam kurblival és évente próbáltam beindítani sikertelenül. Hátha most! Szóval kis benzinnel átmostam a karbi belsejét, és feltöltöttem vele az úszóházat, kísérletezéshez az is elég.

Babushka motor x x

De semmi. Teker-teker-teker-teker. Semmi köhhööömm-köhhööm, semmi röcc-röcc. Írhatnék még hangutánzó szavakat, arra, hogy valami fuldokolva, rázkódva, ritmus nélkül próbál alapjáratot keresni, de sajnos addig sem jutottam vele. Talán gyenge volt az akkumulátor, de inkább a szikrák időzítésével lehet a probléma. Közben találtam jó néhány elkötött vezetéket, vacakoló biztosítéktáblát. Igencsak kontakthibás szegényke. Jól szórakoztam a: hol van a gyújtás? improvizációs hibakereső játékban. Kölcsönzök egy stroboszkópot, aztán meglátjuk legközelebb!

Ez a mai poszt így igencsak vérszegény, akárcsak az igyekezetem. A fizikai kimerültségből a szellemi munkába merültem.
Alkatrészeket vadásztam webshopokban, online piactereken, és a karosszéria erősítésén agyaltam. Kezd összeállni a kép, igaz a tervezett költségek is tovább nőnek. Majd elfelejtettem, került némi 2mm-es lemez a tornyok javítására:

Sheet metal! Lemez

Apropó. Tud valaki olcsón 5/4-es húzott bukócsőanyagot? Facebookon írhattok ezügyben!

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr704723009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása