TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Zsiguli sztorik

2012.08.27. 22:20 téjézé

Ha már itthon ülök betegen, csináljak valamit. Még mindig a karosszéria erősítésének legális és praktikus módján agyalok. Olvasgatok az interneten ezt-azt. Többnyire autókhoz kapcsolódó cikkeket, technológiai vívmányok leírását satöbbi. A Totalcar.hu-on eközben megpillantottam ezt: Togliatti: hivatalos és nem hivatalos verzió - A Zsiguli-gyár és a Zsiguli fejlesztés története.

Szemem felcsillan, nem mai ez a cikk, valahogy eddig nem találtam rá. Sok helyen olvastam már a mindig is a szovjet ipar csodájaként emlegetett gyár történetét, de eddig ez az írás adja vissza a leghűbb és legkritikusabb szemlélettel az akkori dolgokat.
Itt van még kontrasztként a zsiguli.hu-n levő rövid áttekintő LINK.

Jó olvasgatást kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr794736156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása