A mai nap a pihenésé. Pihenek én is és a szerszámok is. Holnap és holnapután pihenőnap a gyárban, otthon viszont intenzív munka a garázsban. Igazából ma annyit azért mégis csináltam, hogy kicsavaroztam a váltóból és a motorból mindent ami fölösleges, hogy könnyen kivehető legyen. Plusz leengedtem a hűtővizet.
Íme néhány régebbi kép a kocsiról, amikor elméletileg nagyon jól megcsinálták, tényleg szép is volt, jól is ment, aztán valahogy azért mégis sikerült neki elrohadni:
Ekkor még az oldimer minősítésen gondolkoztam, de azóta rájöttem, hogy ahogyan javították a korábbi karosszériások, úgy nem sok esély van rá. Hobbiautónak lesz inkább átalakítva, a jelenlegi karosszériázás csak az alap, erre jön majd némi futóműtuning, jobb fékek, ezután pedig a motor. Hogy abból milyen, az majd kiderül, az még messze van. Augusztus 17-19-ig lesz a KGST Party, azon már illene megjelenni egy friss műszakis autóval.
Oldtimernek az 1972-es Babushkát csinálom meg, az lesz az igazi restaurálás. Egy Ben!to fotó (persze macskával):
Mellette balra öcsém projektatója, az öreg Indián (AUF-el kezdődik a rendszáma.) Ő a következő a bádogszabászati listán...