TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - ötödik nap - pihenőnap.

2012.08.01. 20:49 téjézé

A mai nap a pihenésé. Pihenek én is és a szerszámok is. Holnap és holnapután pihenőnap a gyárban, otthon viszont intenzív munka a garázsban. Igazából ma annyit azért mégis csináltam, hogy kicsavaroztam a váltóból és a motorból mindent ami fölösleges, hogy könnyen kivehető legyen. Plusz leengedtem a hűtővizet.

Íme néhány régebbi kép a kocsiról, amikor elméletileg nagyon jól megcsinálták, tényleg szép is volt, jól is ment, aztán valahogy azért mégis sikerült neki elrohadni:

Jobbelso 2008

balhatso 2008

Ekkor még az oldimer minősítésen gondolkoztam, de azóta rájöttem, hogy ahogyan javították a korábbi karosszériások, úgy nem sok esély van rá. Hobbiautónak lesz inkább átalakítva, a jelenlegi karosszériázás csak az alap, erre jön majd némi futóműtuning, jobb fékek, ezután pedig a motor. Hogy abból milyen, az majd kiderül, az még messze van. Augusztus 17-19-ig lesz a KGST Party, azon már illene megjelenni egy friss műszakis autóval.

Oldtimernek az 1972-es Babushkát csinálom meg, az lesz az igazi restaurálás. Egy Ben!to fotó (persze macskával):
Playing with Flashlight Babushka

Mellette balra öcsém projektatója, az öreg Indián (AUF-el kezdődik a rendszáma.) Ő a következő a bádogszabászati listán...

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr884691036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása