TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - 80 napja a föld k... - fönn a bakon.

2012.10.17. 13:30 téjézé

Azta. Körülbelül másfél hónapja nem írtam ide szinte szemernyit sem. A kocsi közben nem készült el, nem kell megijedni, de olyan sokat sem haladtam vele, mint amennyit illett volna. Kifogást kereshetnék ezret, hogy miért is tűntem el az internet digitális kócainak szinteréről, de röviden annyit, hogy lusta voltam, és mást is csináltam.
Naszóval:

20120929 170729

Valahol itt hagytuk abba, alulra is felkerült a kis lemezke, miután sikerült(!) feltámasztanom a kisflexet.

20120918 114036

Vettem egy újabb adag alkatrészt, többek között: első köténylemez, fékcsövek - mindenféle méretben, első fék munkahengerek, kupplung javító szett, kupplung kinyomócsapágy, kupplungtárcsa, hátsó fékerőszabályozó, bilincsek...

20120918 113814

Nekiestem végre a másik oldalnak is, letakarítottam a nyúlvány aljáról a padlólemez maradékát.

DSC 5470

Egy kis fotóművészet öcsémtől:

DSC 5481-2

Komolyan gondolkozom a cserén...

20120929 170741

A panhard-rúd tartója is újra fog épülni, kérdés hogy mikor. Először úgy gondoltam, hogy csak simán kijavítom a rozsdás részeket, de nem olyan egyszerű az, ha teljesen rozsdamentes kasztnit akarok. Szóval, most úgy néz ki, hogy 2mm-es lemezből lesz újraalkotva, a nyúlványt pedig valószínűleg újra cserélem, ha nem férek tőle, és le kell vennem emiatt.

20121002 184645

Megvettem az alapozót is, kétkomponensű Mobihel.

20121002 190057

Szépen végigmentem minden eddigi új lemezen és hegesztésen Evipass-al, hogy ne rozsdáljon. Minél kevesebb alkalommal akarok festéket keverni, így egyelőre így marad, amíg készen nem lesz mindkét oldalon a torony.

Leműtöttem a sárvédőív maradékát, és kicsit megtakarítottam a helyét.

DSC 5449

DSC 5463

Kapott némi Evipass-t ez is.20121002 183937

A kocsiban egyre csak gyűltek a lomok, így onnan is kipakoltam, csináltam neki helyet, még nincs teljesen rend, de legalább már elférek.

Levágtam a foltokhoz szükséges lemezkéket a sablonok alapján, majd a korábban látott satus módszerrel meghajtogattam őket. Merevítő dobozka, csomagtér belső lemez, jobb hátsó doblemez.

IMG 20121016 204617

IMG 20121016 210221

IMG 20121016 210554

Még nincsenek teljesen a pontos méreten, de a napokban a helyükre kerülnek. Azután nekilátok a panhard rúd tartójának.

Felpróbáltam a helyükre a karosszéria külső elemeit, hogy lássam, mennyire pontosak az utángyártott alkatrészek, és hogy tudjam mit kell alakítani a nyúlványon, hogy tényleg a helyén legyen. 

Próba1

Beszereztem még két "kollégát" a jelenlegi kettő mellé, így már egy kvartett segít a munkában.

Quartet

Minden méret jónak néz ki, egyedül a csomagtérajtós próba maradt ki, majd holnap megejtjük. Lemértem, egyezik a két oldalon a far hossza, sikerült jó minőségű lemezt szerezni.

Próba2

A nyúlvány kicsit érdekesen áll a neki szánt helyen, pedig a sárvédőbetét még kicsit kintebb is van mint az eredeti! Így van köztük bő 1 centi rés... Igaz a nyúlvány pereme eléggé el van hajolva.

IMG 20121016 212514

Egyébként jó volt látni, hogy valami megint ott van a kocsi farán, nagyon megnyugtató látvány. Igaz, hogy csak pillanatszorítók tartják, de kellett ez a lelki töltés, így újult erővel tudom folytatni a projektet.

IMG 20121016 212439

To be continued...

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr414814889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása