TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - tizenkilencedik napja a garázsban

2012.08.16. 03:09 téjézé

Állni látszék a szekér, s az idő halad. Így van, a kocsi ugyanúgy néz ki mint péntek este, tehát lassan egy hete nem nyúltam hozzá a kasztnihoz. Ma sem volt ez másképp, nem csináltam vele semmit, csak nézegettem. Közben az első fékeket csinálgattam. Amint már a legelején mondtam, össze voltak rohadva teljesen.

Egy kicsit összenőttek a dolgok, de majd megoldjuk.

Most, hogy előszedtem őket, remélve, hogy a hosszú rozsdaoldós fürdő megtette a hatását, nekiestem a szétszerelésnek.

 20120815 201301

Piszok nehezen indultak meg a csapok, egy gondosan kiválasztott kilóskalapáccsal és szelepszárból készült kiütővel kellett megbíztatni őket. Megkínáltam őket némi WD-40-el és csiszolóvászonnal is, mert a fékpofáknál elég rozsdásak voltak.

Sajnos nem túl sokra mentem a csapok kiszedésével. Az egyik munkahengerből letört egy darab a fékpofatartó részből, ezt semmiképp nem raknám vissza a kocsiba így. A munkahengerekből nem tudtam kiszedni az összekötő fékcső hollandereit, lefordul róluk a kulcs, emellett beletörtem minden egyes tartócsavart a féknyeregbe.

20120815 201403

Ha még ki is gányolom valahogy belőlük a beletört dolgokat, úgy is kell vennem új összekötő csöveket, és két új munkahengert, mivel az egyik törött, a másik pedig meg van ragadva. Az esély a javítására elég csekély, az, hogy sokáig jó legyen, arra pedig még kevesebb.

20120815 201435

Ha sehogy sem sikerül összehozni ezekből semmit, akkor marad a teljesen új első fék. Bontóból is vehetném, de abban sem bízok. Marad tehát a gyári vagy utángyártott 2200 Ft/db. Plusz az összekötőcsövek, amivel már le is értem a plusz tízezres kiadást. Legalább lesz egy jó első fékem.

20120815 201557

Csütörtöktől-hétfőig szabadnapos leszek, így remélem új lendületet vesz a munka, ez az éjszakázás kiveszi az erőmet. Közben KGST Party, amin jobb híján egy fényképekkel teli mappával jelenek meg majd, autó helyett.
Holnap folytatom valami olyannal, amit remélhetőleg meg is tudok javítani.

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr494714388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása