TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - nyolcadik nap. Mélylevegőt!

2012.08.04. 21:02 téjézé

Ma melóztam is délelőtt, plusz itt van még egy számítógép amit rendbe kell tenni, így csak kicsit foglalkoztam a kocsival. Mivel ráadásul jönnek még elő bajok, nem tudom, hogy mikor lesz ebből autó...

Na de haladjunk időrendi sorrendben! Kiszedtem a bal hátsó nyúlványt. Kifurkáltam a ponthegesztéseket, ahol nem fértem oda fúróval, ott elvágtam a lemezt. Szóval íme itt van, nem valami szép, de ez már nem számít:

20120804 184858

Ha már kiszedtem a nyúlványt, akkor takarítottam is egy kicsit:

20120804 185040

A hátfalat is kicserélem végül kompletten, túl nehéz javítani, sok a hibája:

20120804 185115

A komoly dolgot hagytam a végére. Ha van olyan része a kocsinak amit nem akar az ember így látni, az a rugótornyok koronája:

montázs1

Ilyenkor elgondolkoztam, hogy megéri-e ezt még felújítani? ... De eszembe jutott, hogy ezt már korábban is tudtam, hogy nem éri meg anyagilag, de eldöntöttem, hogy ebből nagyon jó autó lesz, mert MEG AKAROM CSINÁLNI! Legyen bármi baja.
(Most átnéztem kicsit a Babushkát is, hát nem mondanám hogy ott rózsásabb a helyzet, de legalábbis ettől sokkal szarabb. Ugyanezek a rozsdafészkek meg vannak a rugótornyokon, sőt, még a nyúlvány is szintén csere érett.)
Vissza a témához: ilyenkor kell eldönteni, hogy helyreállítom a gyári állapotot, vagy átalakítom, megerősítem az egészet. Én most az átalakításra, erősítésre szavazok. Hogy miként azt majd mire a hegesztésre kerül a sor, addig kiötlöm...

Ráadás munkavédelmi kitérő:
Ha az ember vágott lemezekkel, főként karosszériával dolgozik, akkor ott borotvaéles sarkok, élek keletkeznek!

Auu2

Ha már sikerült megsérülnünk, akkor vegyünk fel védőkesztyűt, és gondoskodjunk arról, hogy ne sérüljünk meg ismét. Pl az éles sarkok lefedésével:

elvedö

Kitartást elvtársak!

Szólj hozzá!

Címkék: iván garázs zsiguli rozsda

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr604695828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása