Ma mivel nem volt más dolgom, gyorsan akartam haladni a projekttel. Nem sikerült annyit haladni, mint terveztem, de azért van mit mutatni.
Tegnap elkezdtem, ma befejeztem az apróbb dolgok eltávolítását a motortérből, kikerült a kormánymű és a hűtő, akksi, csatlakozókat lehúztam a motorról. Levettük öcsémmel a kardántengelyt, a kipufogót, és a váltót. Mint kiderült a kinyomócsapágyam tényleg kuka, és a nyomszerkezet is sérült.
Mivel az első futómű már korábban lekerült a kocsiról festés miatt, így nem tudtuk úgy kiemelni a motort, hogy a kasztnit kigurítjuk alóla, így más módszert alkalmaztunk. Kihajtottam a bölcső csavarjait, mivel azt is cserélem majd valószínűleg - (még nem biztos, lehet az eddigit festem át). Persze előtte alátámasztottam krokodil emelővel a motort és a bölcsőt, és miután minden le volt már róla szedve, egyszerűen leengedtük, majd az immár könnyű kasztnit kézzel felemeltük, arrébb raktuk a tartóbakokat, hogy megmaradjon a magasság.
Ezután a motort egy bútorlapra az oldalára borítottuk, majd vascsöveken kigörgettük onnan. Mivel Tibi is segített kocsit emelgetni, a motor így kb 20 perc alatt kinn volt a helyéről.
Ráfér némi ápolás, és némi festék.
Kikerült még a tank is a helyéről. Próbáltunk jófajta panorámaképeket csinálni, de a program kicsit darabosabban gondolkozott. A lényeg azért látszik.
Holnap talán már valamit javítok is, nem csak szétszedek.