TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - hatodik nap.

2012.08.03. 00:03 téjézé

Ma mivel nem volt más dolgom, gyorsan akartam haladni a projekttel. Nem sikerült annyit haladni, mint terveztem, de azért van mit mutatni.
DSC 3451
Tegnap elkezdtem, ma befejeztem az apróbb dolgok eltávolítását a motortérből, kikerült a kormánymű és a hűtő, akksi, csatlakozókat lehúztam a motorról. Levettük öcsémmel a kardántengelyt, a kipufogót, és a váltót. Mint kiderült a kinyomócsapágyam tényleg kuka, és a nyomszerkezet is sérült.

20120802 114800

Mivel az első futómű már korábban lekerült a kocsiról festés miatt, így nem tudtuk úgy kiemelni a motort, hogy a kasztnit kigurítjuk alóla, így más módszert alkalmaztunk. Kihajtottam a bölcső csavarjait, mivel azt is cserélem majd valószínűleg - (még nem biztos, lehet az eddigit festem át). Persze előtte alátámasztottam krokodil emelővel a motort és a bölcsőt, és miután minden le volt már róla szedve, egyszerűen leengedtük, majd az immár könnyű kasztnit kézzel felemeltük, arrébb raktuk a tartóbakokat, hogy megmaradjon a magasság.

pano2 mod


Ezután a motort egy bútorlapra az oldalára borítottuk, majd vascsöveken kigörgettük onnan. Mivel Tibi is segített kocsit emelgetni, a motor így kb 20 perc alatt kinn volt a helyéről.

DSC 3359
Ráfér némi ápolás, és némi festék.

pano3

Kikerült még a tank is a helyéről. Próbáltunk jófajta panorámaképeket csinálni, de a program kicsit darabosabban gondolkozott. A lényeg azért látszik.

Holnap talán már valamit javítok is, nem csak szétszedek.

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr814693250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása