Nem mondanám, hogy kipihentem magam, de frissebbnek érzem magam. Ebben a nagy frissességemben neki is álltam, hogy képeket vadásszak azért, hogy bemutassam, mit is akarok kihozni a gépezetből.
Nem a veterán minősítés a cél, hanem ilyen hétvégi, hobbiautó építése, ami azért alkalmas mindennapi közlekedésre is. Na mármost ezt értsük úgy, hogy üzembiztos, kiváló műszaki állapotú, nem pedig utolérhetetlenül kényelmes utazóautó. Ugyanis ültetni szeretnék, mert ültetni kell. Hadd hasaljon az orosz vas, mint a jólnevelt vadászkutya.
Ez lett volna az eredeti terv, kicsit rat, kicsit lowrideres cult stílusban. Mivel aztán kiderült, hogy több hibája van mint azt gondoltam volna, a foltosra festés nem célom, inkább telibefújatom.
Ami a felnik színét illeti, nálam a babakék - égszínkék árnyalat közötti a befutó. Lást első kép.
Aztán mivel van nekem körülbelül négy éve a pincébe lerakva 4db ATS Classic felnim, amit csak polírozni kéne, így lehet kicsit tovább képzelődni:
Valami ilyesmit például, igaz, hogy ez 21013 Special, de az eredmény ehhez nagyon hasonló lesz, a színe pedig olyan mint az előzőé.
Mivel a kedvenc autóim azok a hetvenes évek japán gépjárműi, az úgynevezett jdm classic kategória, így azokból is belecsempészek néhány dizájnelemet. Ott van rögtön az első splitter a lökhárító alá, néhány japános érzésű matrica, és végezetül fekete a műanyagbetétes hátfal, mint ezen az 1969-es Nissan Skyline GT-R alias Hakosuka/Hakosabi-n:
Elől a splitter, nagyjából egy-az-egyben ugyanígy képzelem el.
Hátra pedig a két lámpa közé szép feketére fényezett műanyagbetét. Piros színben is ütős, főleg, ha a GT-R szárny is rajta van:
Az igazi az RS Watanabe felnikkel lenne, de azok kisebb vagyonba kerülnek. Ha lesz rá pénzem, akkor azért egy szett König Rewind-ba beruházok. Abból a teljes szett feleannyi, mint egy db alu Watanabe használtan...
Egy kicsit mókoltam a PS-ben, így nézne ki hátulról, szárny nélkül (a brutál széles kerekeket leszámítva):
Most megyek, csinálok valamit odakint is.