TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Agytorna zenével

2011.03.09. 07:29 téjézé

Mától kezdve két nap szünet! Lehetne kicsit jobb idő és tudnék autót szerelni. Mínusz 6 fokban nem az igazi. Plusz meg is vagyok kicsit fázva, nem hiányzik a tudőgyulladás. Sebaj mai program a számítógépem rendberakása, plusz valahogy életet kéne lehelnem a DVD-írómba. Bár szerintem lehetetlen küldetés, mert rossz helyre próbáltam rádugni a tápcsatlakozóját, ami egy kisebb ívet húzott az érintkezőkön. Így jár aki kapkod.
Egyébként öcsém szerzett egy akusztikus gitárt, amit már régóta szeretett volna, de sosem akart költeni rá, mindíg azt mondta: majd veszek egy jobb fajtát. Hát most van egy kölcsönbe, egy kedves leányismerősünktől, na jó, régi barát ő. Lehet gyakorolni! Én speciel nem tudok hangszeren játszani, most itt a lehetőség. Mit mondjak, elég rosszul áll a kezemben. Nem vagyok valami türelmes és kitartó, de egy két dallamot meg fogok tanulni, csak azért is.
Újra elővettem a napokban a japán nyelvkönyvet. Megint elolvastam az első fejezeteket, és újfent rájöttem, még mindíg nem ismerem az alap írásjegyeket (katakana, hiragana) eléggé. Intenzív rajzolgatás lesz a héten, úgy érzem. Még a gyakorlókártyáimat is elő kell kerítenem, mert sokat segítenek. Ezenfelül az angolt is fejleszteni kéne. Be vagyok agyilag rozsdásodva.
Szóval, önképző üzemmód bekapcs, avagy vissza az iskolába otthon önszorgalomból. Rájöttem, hogy szeretek tanulni, csak az iskolában ez sohasem látszott :)
 

Szólj hozzá!

Címkék: gitár japán nyelv

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr982723814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása