TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Iván megújulás - harmadik nap

2012.07.31. 00:37 téjézé

Igazából fél nap, csak a délelőtt. Ma már voltam keresni a kenyeret is, így kevesebbet szórakozhattam a bigulátorral.
Összesen a bal első lengőkarokkal jutottam valamire, mondanom sem kell, vér-verejték meg minden ami vele jár. Kellene gyártanom rugóösszenyomót ha meg akarom később könnyíteni a dolgomat, bár most a rugó kivételével volt a legkevesebb munka. A tartócsavarokkal már kicsivel több. Mindent bevetettem a cél érdekében:
 A munkakörnyezet

A felületi rozsdán kívül mással szerencsére nem találkoztam, igaz cserélek is majdnem mindent másikra. Majdnem mindent, mert pont EZT az alsó lengőkart nem:
Lengőkar 1

A régi gömbtámaszok kicsit kopogtak, így ezek helyét is átveszik majd az új MasterSport darabok.

Múltkor kimaradt: féktárcsa, ahogy nem szabadna kinéznie (a mobilos fotón nem jön át az igazi kékes-fekete színe):
20120730 233607

Végül csak ma kerültek vissza hozzám, íme az átfestett donor futómű elemek:
Szép szürke donordarabok

Szép szürkék, ha minden sikerül ilyen lesz a kocsi alja is.

Most, hogy hazaértem a munkából még beáztattam használt fékfolyadékkal a csavarokat amivel még dolgoznom kell, hátha segít valamit. Az öreg szakik erre esküsznek. A sima csavarlazító rozsdaoldó spray eddig nekem ugyanis nem vált be.

Na, majd holnap meglássuk...

Szólj hozzá!

Címkék: felújítás iván zsiguli Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr754687274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása