Igazából fél nap, csak a délelőtt. Ma már voltam keresni a kenyeret is, így kevesebbet szórakozhattam a bigulátorral.
Összesen a bal első lengőkarokkal jutottam valamire, mondanom sem kell, vér-verejték meg minden ami vele jár. Kellene gyártanom rugóösszenyomót ha meg akarom később könnyíteni a dolgomat, bár most a rugó kivételével volt a legkevesebb munka. A tartócsavarokkal már kicsivel több. Mindent bevetettem a cél érdekében:
A felületi rozsdán kívül mással szerencsére nem találkoztam, igaz cserélek is majdnem mindent másikra. Majdnem mindent, mert pont EZT az alsó lengőkart nem:
A régi gömbtámaszok kicsit kopogtak, így ezek helyét is átveszik majd az új MasterSport darabok.
Múltkor kimaradt: féktárcsa, ahogy nem szabadna kinéznie (a mobilos fotón nem jön át az igazi kékes-fekete színe):
Végül csak ma kerültek vissza hozzám, íme az átfestett donor futómű elemek:
Szép szürkék, ha minden sikerül ilyen lesz a kocsi alja is.
Most, hogy hazaértem a munkából még beáztattam használt fékfolyadékkal a csavarokat amivel még dolgoznom kell, hátha segít valamit. Az öreg szakik erre esküsznek. A sima csavarlazító rozsdaoldó spray eddig nekem ugyanis nem vált be.
Na, majd holnap meglássuk...