TJZ naplója

Magánéletem és mindenféle mániáim taglalása, a tökéletes keresése, miközben mindenkinek az agyára megyek, mert már megint a japánokat hoztam fel példának.

Flashback

2011.03.04. 16:33 téjézé

2011.02.28

Csörög az ébresztő. Hajnali 4:20. Kikászálódok az ágyból és kinyomom. Hétfő van. A hatodik munkanap. Nem bírok magamhoz térni. Felöltözök és összebogarászom a cuccaimat. Istenem, hogy én milyen rendetlen vagyok! Megfogadom, hogy mától rendet tartok magam körül. Mint minden alkalommal amikor alig találok valamit... Iszok egy pohár teát, fogat mosok. Felöltözök jó melegen, sapka sál, nagykabát. Indulok a buszhoz, mert már megint késésben vagyok mint mindíg. Bár én azt szoktam mondani, hogy pont időben, ami azért gyakran nem jön össze, főleg ha valahova indulni kell otthonról. Rokonaim és barátaim tudnának mesélni... Van ülőhely a buszon! Igaz, hogy hátul, középen, és baromi kényelmetlen.
Check in. Meló. Lassan telik... Igaz van mit csinálni. Az éjszakás műszak hagyott elég jóságot a napra. Igazi hétfői nagy kavarodás. Nem foglalkozok vele. Valahogy nem érdekel. Teszem a dolgom. A hatnapi kevés alvás, későn fekvés, korán kelés, már érzem a hatását.
Check out. Indulás haza a buszhoz. Megnyugtatónak érzem, hogy reggel óta sem változott a műszaklétszám, kivéve egy szabadnapos ügyeit intéző régi ismerőst. Megkérdezem szabad-e a hely, leülök, beszélgetünk. A nyugdíj előtt járó kedves, és felvilágosult, modern gondolkodású nénivel jó kedélyben folyik a társalgás a főiskolás élettel járó kellemetlen papírmunkáról. Igen. Ez így leírva furcsának tűnik. Sok régi szép emlékem elevenedett fel. Elringat a busz, kába fejjel szállok le a megállónál. Hazasétélok, a nyugodt, ám sokak számára elég gyors tempómban.
Otthon. Nálunk van a szomszéd néni, szinte családtagnak érzem. Megy a beszélgetés, a téma a politika. Ezek a pártok semmit sem változtak. Lopnak, csalnak, hazudnak, eladták az országot, stb a szokásos, bezzeg a régi szép idők! A Kádár-korszakban mennyivel jobb volt! Faterom hangoztatja a munka értékét, mennyivel jobban megbecsülték a szakértelmet régebben. Még megvitatjuk, mitől ment tönkre a magyar mezőgazdaság, közben jó adag édesanyám-féle vasárnapi gulyásleves. Másnap a legjobb! Tervezgetjük mit lehetne kezdeni a házzal, felújítani ezt-azt, bútorokat cserélgetni. A szokásos. Évek óta ez megy, de persze pénz az szinte semmire sem jut.
Belevetem magam a szobánk takarításába, amit még tegnap kitaláltam magamnak. Öcsém odaragadva a számítógéphez. Finoman oldalba bököm a partvissal; menj arrébb, hagyj takarítani! A hangszórókból adja az ütemet a Goulash Exoticától a Betyárvizit albuma. Bye-bye pókok, még az ágy alja sem marad ki. Polc kell a szobába, mert visszhangos a zene. Akusztikailag úgymond visszhangkamrához hasonlítanám. Csengés, kongás. Már szinte fel sem veszem, de amikor mégis, nagyon bosszant, és szidom magam, hogy eddig miért nem tettem ellene. A terv kész. Elolvasom öcsém egyik szösszenetét. Egész magával ragadó, még nincs kész, de pont azért is tetszik annyira. Megvan benne a képlékenység varázsa. Hmm ezt a szót sokáig keresgéltem. Sebaj, közben elolvastam mégegyszer a verset.
Még mindíg kupi van a szobában. Kéne kezdeni valamit... Vagyis folytatni amit elkezdtem. De egy lusta dög vagyok. Nameg fáradt. Inkább fáradt. Nincs net. Megtaláltam a notepadot. Öreg barát :) Mindíg kéznél van. Akinek nincs esze legyen notesze! Apropó, a noteszemet hol hagytam el... meló közben jól jön, nem kell a telefonba pötyögni a jegyzeteket. Nyelvet kéne tanulni. Majd holnap. Óóó... a tv-ben sincs adás, a kábel-tv-internet kombó átka. A szüleim háborognak, mi valahogy furcsamód jobban tűrjük a nethiányt. Shikata ga nai - mondja a japán ember. Nincs mit tenni, ezt dobta a sors, el kell viselni. Valahogy nem is zavar a dolog.
Tényleg fáradt vagyok. Megyek fürdeni...
Pár óra, és beköszönt a tavasz. Egyenlőre elegem van a hóból. A hideg kifog a tettvágyamon. Tényleg megyek fürdeni...

2011.03.01

Elolvastam a tegnapi írásomat és döntöttem. Ebből blog lesz. Már évek óta halogatom, mondván úgysem fogok én itt írkálni semmit, nem az én világom, de ma gondolkoztam. Ha elkezdem lehet, hogy megemberelem magam, lesz egy stabil pont az életemben, ami mostanában úgy hiányzik. Itt lesz a blog. Van mit iderakni: rendszerezni a régi dolgaimat, megosztani másokkal, meg csak azért is mert amúgy is szerettem volna autós blogot, vagy inkább ilyen vegyes oldalt, de myspace ötletemből nem lett semmi, amit sokat halogattam. Tartalmilag még nem tiszta mit akarok ide rakni, de majd meglátom. Az biztos hogy nem autós blog lesz, ahhoz én túlságosan is tág érdeklődésű vagyok, szóval inkább nem kategorizálok. Lesz ami lesz!

PS: Szóval regeltem blog.hu-n, megcsináltam az indapass-t, amint megkapom az e-mail-t megy a blog!

2011.03.04

Ma nem bírtam tovább várni az aktivációs mailre, újra regeltem, (korábban valami probléma folytán nem működött) és itt is vagyok!

Majd később még írok, egyenlőre nem akarok több időt tölteni vele, majd ha lement a nap. Addig is van mit tennem.

Szólj hozzá!

Címkék: flashback

A bejegyzés trackback címe:

https://john.blog.hu/api/trackback/id/tr952710349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása